Degustatie For Life

27 augustus 2019 0

Evenementgegevens

Degustatie For Life

Voor de 5e keer organiseren de Savoureurs in Wortegem-Petegem “Degustatie For Life”. Met dit evenement willen we opnieuw een ode brengen aan het proeven / het “savoureren”!

Met enige trots nemen we jullie mee op een proefavontuur, voorzien van talrijke bieren en wijnen. Ook warme dranken en (lokale) specialiteiten zullen jullie tongen mogen strelen, want diverse foodtrucks geven het beste van zichzelf! Keuze genoeg dus!

En de opbrengst van al dat degusteren en genieten gaat integraal naar het goede doel “PKU Vereniging”, PKU of voluit Phenylketonurie is een defect in de stofwisseling. Onbehandeld kan PKU tot hersenschade leiden.

PKU Vereniging

Dit jaar gaat de opbrengst integraal naar de PKU Vereniging. De PKU vereniging wil het leven gemakkelij-ker maken voor mensen met PKU en hun familie. Ze willen bewustzijn creëren in de maatschappij. Als mensen weten wat PKU is en voor welke uitdagingen PKU’ers staan, kunnen een aantal zaken vlotter verlopen. Daarnaast brengen we lotgenoten in contact, gaan we mensen voorlichten, families bijstaan en verder medisch onderzoek steunen.